Klook.com

Sunday, December 25, 2016

, , , , , ,

Male idols who are good looking but don't know how to take a proper selfie

얼굴 ㄹㅇ 오질나게 잘생겼는데 셀고인 남돌.jpg | 인스티즈
Taemin

얼굴 ㄹㅇ 오질나게 잘생겼는데 셀고인 남돌.jpg | 인스티즈
얼굴 ㄹㅇ 오질나게 잘생겼는데 셀고인 남돌.jpg | 인스티즈
Wonwoo

얼굴 ㄹㅇ 오질나게 잘생겼는데 셀고인 남돌.jpg | 인스티즈
얼굴 ㄹㅇ 오질나게 잘생겼는데 셀고인 남돌.jpg | 인스티즈
Hongbin

얼굴 ㄹㅇ 오질나게 잘생겼는데 셀고인 남돌.jpg | 인스티즈
얼굴 ㄹㅇ 오질나게 잘생겼는데 셀고인 남돌.jpg | 인스티즈
Park Jinyoung

얼굴 ㄹㅇ 오질나게 잘생겼는데 셀고인 남돌.jpg | 인스티즈
얼굴 ㄹㅇ 오질나게 잘생겼는데 셀고인 남돌.jpg | 인스티즈
Legend 1

얼굴 ㄹㅇ 오질나게 잘생겼는데 셀고인 남돌.jpg | 인스티즈
얼굴 ㄹㅇ 오질나게 잘생겼는데 셀고인 남돌.jpg | 인스티즈
Legend 2

This law only applies to them:
Selfie<<<<<<Real face


-Whoa I can't recognize them at all..ㅋㅋㅋ

-Oh my goodness..ㅋㅋㅋ

-What in the world.. I can't recognize them at all except for Taeminㅋㅋ

-Howon-ah...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

-Ah.. They look so cuteㅋㅋㅋㅋ

-I knew that I would see those pictures of Hoya and Taeminㅋㅋㅋ

-Those pictures will never get old..ㅋㅋㅋ

-They're ruining their own faces..ㅋㅋㅋㅋㅋ

-What are they doing to their precious facesㅠㅠㅠ

-Wonwoo-ya, I still think that you're cute eventhough you're really bad at taking selfies..ㅋㅋㅋ

-They seriously can't make a good use of their beautiful faces..

-Wonwoo and Hongbin's selfies were really unexpected.. I'm having a mental breakdown right now..

-Hongbin-ah.. You have to face the camera to take a good selfie.. He's really bad at taking selfies..

-I knew I would see Howon's selfie here.. But he has improved a lot nowㅋㅋㅋ

-Jinyoung's skills are improving a lot lately..

-Howon, my baby is going to let go of this label soon!! He's improving a lotㅋㅋㅋ

-*sighs*.. Taemin-ah..

-Lee Hongbinㅋㅋㅋ Just give me your face if you're using it like that..

-I've seen three of them in person and they actually look a lot better than their selfies..

-Please add NCT's Mark too..

-Their selfies make them look like a completely different person..ㅋㅋㅋ

-Lee Hongbin.. From the angle to the filter he uses..ㅋㅋㅋ
trazy.com